Koniec studenej vojny

Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil. V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.

24 €21,82 € bez DPH
Skladom
  • Rus a Američan - dvaja muži, ktorí stáli proti sebe v skutočnej Studenej vojne

    Dvaja autori-tréneri a kouči predaja. K názvu spoločnej knihy ich inšpiroval fakt, že obaja boli súčasťou tej skutočnej Studenej vojny medzi USA a Ruskom. Jeden na strane Ruska a jeden na strane USA a navzájom sa naháňali.

    Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?

    V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.

    V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.

    Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.

    Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:

    Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času atď.)

    Ako majstri definujú „predaj“ (čo to ten „predaj“ vlastne je) – situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov

    Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene

    Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu

    Naučíte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií – aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!

    Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt

    Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou

  • Autor Andrej Sizov & Jim Mathers
    Počet strán 186 str.
    Jazyk slovenský jazyk
    Väzba tvrdá
  • Pridať komentár

Podobný tovar

Väčšina ľudí považuje rozprávanie pred verejnosťou za najhoršiu vec v živote! Ale existuje iná možnosť:…