Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil. V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.
Rus a Američan - dvaja muži, ktorí stáli proti sebe v skutočnej Studenej vojne
Dvaja autori-tréneri a kouči predaja. K názvu spoločnej knihy ich inšpiroval fakt, že obaja boli súčasťou tej skutočnej Studenej vojny medzi USA a Ruskom. Jeden na strane Ruska a jeden na strane USA a navzájom sa naháňali.
Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?
V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.
V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.
Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.
Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:
● Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času atď.)
● Ako majstri definujú „predaj“ (čo to ten „predaj“ vlastne je) – situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov
● Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene
● Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu
● Naučíte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií – aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!
● Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt
● Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou
Autor | Andrej Sizov & Jim Mathers |
---|---|
Počet strán | 186 str. |
Jazyk | slovenský jazyk |
Väzba | tvrdá |