VYBERTE SI Z NAŠEJ PONUKY

Knihy, filmy a programy pre inšpiráciu a vzdelávanie majiteľov, manažérov, šéfov

Ak ste členom Klubu PREMIUM alebo V.I.P., prihláste sa do členskej sekcie, kde nájdete poldňové konzultácie zdarmaeshop publikácií so svojimi zľavami.

Kategórie
Vyhľadávanie
Ako úspešne dosahovať svoje ciele - BASIC
Táto praktická príručka o plánovaní je pre Vás, ak Vás trápia napr. tieto otázky:…
Cesta ku šťastiu
Cesta ku šťastiu vypĺňa morálne vákuum v čoraz viac materialistickej spoločnosti. Obsahuje 21 základných…
Cesta ku šťastiu - DVD
Sfilmovaná verzia knihy prináša pôsobivé a živé vizuálne stvárnenie každého z dvadsaťjeden pravidiel Cesty…
Emocionálna tónová škála
S týmito údajmi je možné presne predpovedať správanie manželky, manžela, obchodného partnera, zamestnanca alebo…
Komunikácia
"Človek je živý do tej miery, do akej dokáže komunikovať.” Ako má človek hovoriť,…
Koniec studenej vojny
Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie,…
Nebojte sa hovoriť
Väčšina ľudí považuje rozprávanie pred verejnosťou za najhoršiu vec v živote! Ale existuje iná možnosť:…
Problémy práce
Problémy práce obsahujú najvyššie princípy a zákony, ktoré sú uplatniteľné pri každom úsilí, pri…
Problémy práce - DVD
Tento film je obrazová prezentácia prelomových objavov určených pre okamžité použitie, ktorá je založená…
Prostriedky na lepšie zvládanie práce
Ako zvýšiť pracovnú výkonnosť a produktivitu, ako zvládať rozčúlenie a zmätky na pracovisku, a…
Spoluprací k úspěchu
Dnes existuje veľa diel, ktoré nám radia, ako sa správať ako manažéri, ako lídri,…
Úlohy a ciele
Ako človek dosiahne, aby sa niečo urobilo? Ako uskutoční svoje sny alebo dotiahne plán…
Umenie telefonovať
Dalo by sa povedať, že telefonovanie na studené kontakty nemusí byť tou činnosťou, ktorú…
Úplná tónová škála
Úplná ilustrovaná škála emócií s hodnotami - zalaminátovaná
Základy organizovania
Každý si uvedomuje, že ľudia by na tom boli lepšie, pokiaľ by veci boli…
Základy PR (public relations)
Neviete, ako presadiť dobrý produkt alebo myšlienku a dostať ich medzi ľudí? Public relations…